Friday, December 2, 2011

tak ape laa...lain kali :)

salam...

hai guys.... :)

wahh..... today aku dapat keluar a.k.a hang out dengan yasmin suraya... who is she? she's my 16 years old niece.yeah... hahaha.. :P in fact she's my anak saudara sepupu, she's jaja's brother's daughter... and kami berkait macam tuh la.hahaha :P

today,both of us keluar together, ingatkan nak tengok cite pemes tahun 2011 nih, " Ombak Rindu ", adaptasi daripada novel yang sama tajuk tulisan Fauziah Shaari... novel tu novel pertama yang aku baca seumur hidup aku, dan novel tu jugak yang buat aku JATUH CINTA dengan dunia bacaan novel setebal2 boleh.hehehehe :P

citer tuh best sangat... menyayat hati laa (pompuan kan mudah terusik emosi..hehehe)... dan yang paling buat aku teruja nak tengok cite ni adelah sebab line up pelakon2 dye... pergh... memang terbaik! aaron aziz,maya karin,lisa surihani ( jay nyer awek dalam mimpi),bront palarae, and so much more...

and tadi jugak dengan cepat seta pantas aku drive kete, nak sampai ke east coast mall tuh,nak sempat bli tiket,last2 xdek gak tiket...ampes.... ingatkan nak tukar ngan breaking dawn, pon full hall jugak..demmit.... :(

akhirnye, kami decide tengok cite " Puss In Boots (3D) ", walaupun yasmin dah tengok,tpi aku x tengok lagi cite tuh... alang2 dah sampai tdi,pegi jek la tengok mende ade.... tapi kekecewaan jelas terpancar laa di muka dan disanubari kami yang terdalam ni kan... hehehe :P

ok...

and then tadi ade jugak contact dengan daus, and kebetulan habis jek cite "Puss In Boots" tuh, time dye rehat...so dapat laa melepak bersame2 tdi... lama dah tak jumpa... dye busy ngan keje,kuar siang,balik lewat malam...time dye cuti,aku xleh kuar la,itu ini.hahaha...kawan2 yang lain pun dah lama tak jumpa, abang long,ayoi,kemal...diorang tu semua nya dekat kuantan...even kak aida skali pun, rumah kitorang ni dekat sejengkal,tapi nak dapat jumpa tu,ya Allah,payah nye,tuhan je yang tahu...

tak pe la...ade rezeki,akan jumpa jugak kita semua macam dulu... semoga tuhan pertemukan kita semua macam mana DIA pertemukan kita semua dulu dibawah satu bumbung untuk menuntut ilmu... :)


No comments:

Post a Comment