Saturday, November 27, 2010

pening2...

salam all....hurm...letih nye...baru je balik dari program jabatan..seminggu aku dok berkampong kat "KOLEJ KESAYANGAN" aku tuh...letih bukan men lagi ngn program tuh...macam2 hal,but overall,boleh consider kami punye program ni berjalan dengan lancar laa...tak cukup tido,keletihan,but so far,semua nye best sangat2!!!rindu jugak adik2 group aku,anna,fify,salwa,syahida,ierah,zul ngn azli...adik2 aku ngan lokman ni memang terbaekkk,terhebat,paling gempak,n paling meletop!!!!hurm..selalu rindukan waktu yang da berlalu,yang takkan mungkin dapat aku lalui lagi tu...kenangan...terkejut bila anna ngn fify nangis hari terakhir tu,sedih nak tinggalkan aku,lokman,ngn kawan2 dye...hurm...to all adik2 whether ur in my group or not,akak harap korang dapat banyak manfaat daripada program yang kitorang wat untuk korang ni k??all the best in life...i luv ya all!!!

No comments:

Post a Comment