Friday, January 14, 2011

heartbreaker or heartbroken???

salam all...wah...lame btol tak update blog kuh terchenta ni...da berhabuk berkepuk2...=) erm...da last semester da aku kat kolej...sedih lak ble teringat kene tinggal kawan2 yang selama tiga tahun ni,asek menghadap muke deme je,tiba2 nak berpisah lak kan...agak kesentuhan laa aku...=( erm...

actually guys...entry ni just nk cerita pasal aku..sebab blog ni memang tempat aku nak luahkan perasaan..hahaha...pasal aku lah..takkan pasal orang len lah...about my life kan..name blog pon melidrama diriku...about diriku laa...hihihi...=)

erm....i just broke up with my boyfriend..=(sad isn't it?haha,cam nak menagih simpati lak...but don't get me wrong..aku taknak pun simpati orang..tak perlu...it's part of my life's journey to the end of the road,back to where we came...and actually,aku agak terkejut jugak dengan keputusan aku,hati ni bebelah bagi,tak tahu betul ke tak jalan yang aku pilih,tinggalkan orang yang aku sayang n sangat2 sayangkan aku...but when love hurts,it won't work..so,better just walk out of it,rather than keep on hurting ourself...and aku rase inilah jalan yang terbaik...

tiap kali aku ingta dye,aku sebut nama dye,and aku menangis..but lepas tu okay lah..bukan aku tak pernah pun lalui semua ni..aku pernah je hidup macam ni selama 3 tahun..and aku sangat2 pasti yang aku mampu untuk hidup macam ni lagi...ape orang nak kate,kate lah...mungkin family dye will put the blame on me,hating me for what happened..(he's a delicate and complicated person...)..and i ove him,but i have to let him go...betul lah kata pepatah barat,"sometimes,to love is to let go..."...orang melayu lak cakap,"kadang-kadang mencintai tak semestinya memiliki...

aku da faham hint yang tuhan nak sampaikan kepada aku...aku sangat2 faham tu..banyak kali da aku perasan hint2 yang DIA berikan....aku bersyukur padaNYA sebab berikan aku kekuatan untuk hadapi semua ni...SYUKRAN YA ALLAH...and untuk itu,memikirkan keluarga yang sangat2 mengharapkan aku...harapan guru2 and kawan2 yang setia disisi,aku akan teruskan jugak perjalanan hidup ni,walau perit macam mana skali pun...

to umi,abah,siblings,my beloved cousins a.k.a. sistas,jaja,nana,nisah...kawan2 tersayang yag sentiasa disisi,ain,sya,echah,atie,abg long a.k.a ahmad fajri,kak long a.k.a. noraini,j sufri,fazrol nasir,yusuf,hamizan si gemok,and yang lain2....terima kasih...aku sayang korang sangat2....thanks sebab ade disisi bila aku perlu becerita and dengar leteran+bebelan+ngomelan aku dll....

syukur sepanjang perjalanan hidup ni,jatuh bangun aku,diiringi dengan keluarga and sahbat yang kuat dan selalu beri semangat..aku sayang korang semua...

No comments:

Post a Comment