Monday, June 4, 2012

macam-macam cerita ade.kau nak yang mane?

salam.

ok. malam ni baru berkesempatan nak memblogging.
PC ade, tapi mostly banyak stuff ade dalam lappy ni,and thrill nyer lebih terasa bile dapat blogging dengan lappy.hahahah...memilih gile kan? yeah, i know...
lagipun ade banyak jugak stuff yang nak upload kat sini nk tunjuk menunjuk ngan korang sume kat sini,dats why lah aku prefer nak update bila ade lappy.dan malam ini adelah masenye.hahaha :p

(maap,saya memang suke taip "hahahaha" tu,nk wat cemane...)

first skali nak bagitahu, before this kitorang pegi kelantan coz sepupu aku,joe,kawin,on 27th may,2012.  trip ni 1 hari 2 malam. sebab kitorang bertolak malam dari sini,then straight ke kelantan,then spend one day kat sane, and then balik sini that night jugak. sampai kuantan ni dalam pukul 4 pagi camtu. the family gathering dalam bas tu memang ohsem,senyap time tido je,kalo tak memang bising.hahaha... yang tak best nye, adelah. xkan nak cite sini lak.hahaha,x baik tu..nononono....biar lah rahsia. ahahaha :p
pictures of the wedding kat kelantan tu nanti aku akan update dalam next entri.semua full pics jek.letak dalam nih semak lak karang korang tengok panjang kemain,kan? memang x bace la kan? hahaha...

ok.
second, just this saturday, (2/6/2012), the same cousin punya kenduri menyambut menantu pulak kat pekan. pergh... time tu memang aku melaram laa kan.hahaha...ade gak mate aku melilau ushar2 jantan2 hensem,hahahah! tag team pulak ngan nisah bab2 cam ni,memang ohsem laa. dengan make-up daring nak mampos,kalah pengantin,kami gadis2 cantik memang diakui la menjadi perhatian jantan2 yang hensem,hot mahupun kacak,tak terlepas juga ditatap oleh mereka2 yang x gojes,x hensem,x hot,dan sebagainye.tapi pedulik hape aku ngan diorang semua,sebab dalam hati xdek sape2.LOL!

ok.
third story. the next day, sunday (3/6/2012), kitorang semua konvoi ke jengka pusat, sebab sorang sepupu,boy,dye lak bertunang...kirenye kitorang join rombongan meminang dye la,hari tu da gi merisik,ni meminang lak.memang tired gile,kaki rase tak leh nak gerak,letih,sebab semalam mase kenduri tu sampai ke petang gi bahan pakai high heels lelame dri pagi smpai petang. nah kau.. dah lame tak pakai,skali pakai lame,cam nak tcabut lutut mak. makan punye la sedap kat jengka ni,nak2 plak makcik tu masak asam pedas tumis,mak aih,sedap gile...tapi xleh celen laa asam pedas mummy buat,tak terkalahkan,mak aku buat pon tak sesedap mummy buat.hahahah...tapi memang selera bukan men la kan aku melahap kat rumah makcik tu,hahaha...mane tak nye,mummy ade wat makan2 sikit kat rumah dye pagi tu,tapi aku xmakan langsung,sebab takut sakit perut time dalam kete.. overall,meminang ni punye la sweet.hahaha..cantik2 sume.dari hantaran,sampai la ke orang nye,cantik,sweet,simple. i like sangat lah.hahahaha...

ok. ade 3 cerita dalam satu entri,yang mane semua aku dah pendekkan,bagi isi2 penting je.gambar2 dye nanti aku update kat entri lain. tapi oleh kerane aku ni berhati mulia,penyayang,lembut,sopan santun (eh? apahal lak kan?hahhha :P ), aku bagi la sneak peak sikit gegambor tuh semua.sikit je eh? sebab takdek mood lagi nk upload bebanyak skali.hahaha.

sabor je lah.

ini dalam bas mase trip ke kelantan.

bergambar tepi bas.hewhew :P

jangan salah anggap.ini sekadar gambar,xdek makne ape2 ek.hahaha.xdek unsur politik dalam gambar ni. by the way,itu pakcik saye.stylo? hahahha :p

ini salah satu hantaran balas daripada pihak perempuan time boy bertunang.


yang ni pon....

yang ni pon.hihihi,,


ok.sneak peak a.k.a preview a.k.a teaser serba sedikit dah tunjuk.nak tengok selebih nye? tggu next entri,nanti aku update lgi.ni nak tido la pulak.takkan korang je nak tido,aku nak tido jugak.hahaha...

ok la,sampai sini dulu.

majulah sukan untuk negara.hahahah :P


No comments:

Post a Comment