Tuesday, April 5, 2011

dengan ini,semuanya berakhir...


salam...

hai again...

hihihihi....

(sila lihat muka di dalam pic dibawah ini yang mukenye seperti sangat excited..begitulah keadaan muka saya sekarang yang sedang rase macam nak menjerit2..=) )

DENGAN INI WAHAI SELURUH PENDUDUK BUMU MAHU DI LANGIT,DI UDARA, DI SHOPPING KOMPLEKS,MAHUPUN DI DALAM TOILET...

TAHULAH ANDA SEMUA BAHAWA PADA SAAT DAN KETIKA INI,SAYA, DAN SEMUA KAWAN-KAWAN SAYA DI DALAM JABATAN SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG TAHUN 3 INTAKE JUN SESI 2008/2011, SESI PEMBELAJARAN UNTUK DIPLOMA TELAH TAMAT PADA HARI DAN KETIKA INI...

( muka happy bukan main lgik dengan penuh comel seperti picture di atas )


dan tatkala ini,saya sedang berusaha untuk teruskan hidup dengan membuang segala unsur-unsur yang tidak perlu dalam diri saya...i will get rid of those things...
sadly i cried trying to do that,but thinking of how i have those who loved me for who i am, for the pyka herself, i gain my strength to move forward...

and to think that i am gonna have a real good time with my friends this saturday,hahaha....this pain will fade slowly...and that trip will help ease the pain.


tatkala ini juga diriku sedang duduk berhampiran dengan handphone kuh,menantikan mesej dari seseorang untuk meng-konfirm-kan kepergian kami lima sekawan ke genting highlands...
(muka cemas tunggu rose mesej..)

dan ketahuilah juga, bahawasanya...saya,akan bergembira dirumah selepas ini, menonton tv dirumah,sambil melipat kain menghadap tv plasma yang agak besar tahap best tengok bola, dengan mak saye menghabiskan sisa2 masa yang ada, sebelum saya memulakan kerjaya sebagai wanita yang berkarier disamping belajar menjadi surirumah part-time.

kegembiraan ini tidaklah dapat saya gambarkan kepada anda,tetapi memandangkan anda telah membaca blog ini danmerujuk kepada picture dibawah, saya berharap agar anda dapat membayangkan kegembiraan yang sedang saya alami sekarang ini..

(aksi wajib sesampai sahaja saya dibilik seketika tadi,meLANDINGkan diri di atas tilam berhantu...)

oleh itu kepada semua sahabt2 yang yang tersayang,orang tersayang,yang disayangi,menyayangi,tersayangi dan yang wangi...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA...semoga anda semua terus bersukan untuk dapatkan bentuk badan yang fit dan hebat (bukan habat yer..itu maksud lain...), serta tiptop....muehehehehe..(takdek kaitan dengan story..tapi aku pedulik hape...kan?)

dengan itu,saya mengakhiri post kali ini dengan ucapan,
" OUH,PYKA TAK SABAR NAK PERGI GENTING HIGHLANDS!"

SEKIAN.

TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment