Wednesday, April 6, 2011

hari ni hari last final exam!




hohoho....melihatkan tajuk post ni and picutre di atas,tahulah anda sekalian semua bahawa hari ini adelah hari last final exam...hahahah!!!!

taPi adekah aku sedang study bersungguh2 dengan muka yang comel seperti picture dibawah ini?ouh..comelnye saye sedang study...(muahahahahah!!!)

hakikat sebenarnye...ye,saya sudah study...=) malam semalam sampai pukul 3 pagi...di saat2 saya da nak give up study sebab tengok slide subjek "AYAT DAN HADIS AHKAM" yang banyak sangat tuh, I callEd someone...siapekah beliau??hohoho...=P
beliau adelah yang dipanggil " cerita dongeng " (bukan nama sebenar ).


ahahaha...tapi di saat ini...saye dah tak mampu nak study,sebab ase sumbat sangat....muahahahah!!!!di dalam fikirankuh yang konon nye malam tadi study dengan sangat comel (seperti picture di atas), jujurnye asik terfikir ape nak pakai mase nak pegi GENTING HIGHLANDS dengan saeng2 kuh hari khamis nih..muahahahhahah!!!

last subjek dah kot..sebab tuh ase macam kepale otak ni dah ade kat tempat lain...hihihihi =)
di saat2 akhir ni sebelum masuk dewan exam, sempat lagi aku mengacau " cerita dongeng " ,call beliau yang sedang study and kacau beliau sedikit sebanyak sampai eliau lak yang takut sebab tak tahu lah dye bace ape..."entah lah aku baca apa ni, ndak pandai masuk..." katenye...



picture di atas ni konon2 nye sebagai sumber inspirasi aku laa kan..konon dah usaha laa.. (dah ke?? macam tak berape sangat laa padehal..blagak jek lebih...hahaah...ade aku kesah??ouh..sangat2 kesah sebenarnye... =P )


picture di atas adelah kondisi sebenar aku ketika di musim final exam yang terakhir ini...cuma realitynya aku tak terlibat dengan nombor,cuma fakta yang terlalu banyak sampai tak reti nak kelentong ikot celah mane...bak kate lecturer law aku , " we are law students, and law students talk based on facts...not make-up stories.." tu dya...

keadaan diatas menjadi sangat kritikal disaat esoknye adelah paper subjek " ULUM QURAN DAN ULUM HADIS " yang merupakan subjek killer bagi setiap student tahun 3 jabatan syariah dan undang-undang...

ouh..terlalu banyak celoteh ku disini sehingga tak sedar dah nak masuk pukul 12.30 tengahari...ade paper " AYAT DAN HADIS AHKAM " pukul 2.30 nanti...selamber badak aku membuat onar di blog sedangkan aku masih banyak yang nak kene study...ouh god! this is the life! hahaha....

ok lah.got to go now...

to be continue...

toodles!

No comments:

Post a Comment