Thursday, November 24, 2011

pe kau ngarut ni??

salam.

hai there,again.


ok.


kalau korang smua perasan,all my recent post was about songs. mostly sad songs.


it's nothing really. 


bukan sebab aku tengah heart broken ke,whatever...


it's just that it caught my attention and i liked it, and i want to share it with you guys!!! hahahah.... saye budak baik,sila tahu :) ( statement gedik nak mampos.saya tahu. :) )


and then, nowadays kan sebok ngan kedatangan sorang lagi artist cam yuna, yang namanya mula naik dekat youtube, NAJWA LATIFF. yeah.that's the one.


maaf, entri ini mungkin sounds like saya ini jahat, but i don't care la what people gonna say. just that entri ini wujud sebab aku tak suka lagu " CINTA MUKA BUKU ". 


OK.


there, i've said it.


kenapa aku tak suka? kenapa aku ni sebok sangat? kenapa aku buat entri ni?


sebab the song is ridiculous. seriously. nowadays on the internet, you can't trust anyone. " alaa..lagu je pon...  for fun kan... ape laa kau ni,xleh langsung open sket.."... mesti de yg akn cakap or even sound aku,kalo x sama mcm tu,lebih kurang camtu pon akan ade bunyi mcm tu jugak.hahahah.... :P


masalah nye skarang ni, people will look up to it. budak2 kecik yang baru nak naik tu laa yang akan jadi one of the main listeners to the song, and then they all akan terpengaruh laa ngan lagu stupid tu.... maaf laa NAJWA LATIFF, bukan aku nak kutuk kau sebab kau dapat nyanyi on stage live dengan GREYSON CHANCE, oh tidak... tak penah aku nak dengki ngan mende kecik yang LAME gile macam tu, tapi cuma nak cakap, ko ade bakat tulis lirik, wat lagu, wat laa yang lirik dye best2 sket... if it's about love,then about love lah. tapi xyah laa write love story yang LAME gile.


ok. aku paham la mostly penulis lirik sekarang ni dah kurang bermadah macam dulu2, and so the lyrics will be like straight to the point and easy to digest. aku totally faham itu semua. in fact, aku pun ok je ngan lirik2 macam tu, macam band indie HUJAN, band indon, VIERRA, GEISHA, and whatsoever laa yang soooo many out there.... once you heard it,you know what they're trying to say. x payah pakai ayat double meaning. hahaha....


so,with te bakat yang kau ade, give good examples laa k NAJWA LATIFF?? suare aku x la macam ko, tapi bleh laa kalo stakat nak men karaoke 2 3 jam.har har har... :p  here i am writing this post bukan sebab nak kutuk bakat kau,cuma nak bagitau yang lagu itu sangat ....... you know what i mean... i mean come on!!! sape laa yang bleh pecaye skarang ni,nak2 lagi kat internet... nak cari first love? come on!!! grow up laa.. xkan cari kat internet.... LAME gile... cinta internet ni,x payah la...stupid. seriously. 85% of it was a total lie. sometimes 90-95 % of the info they told you was a lie. gosh... sape yang pecaye, memang noob laa...


har har har... ape ke jahat entry aku nih..so sorry laa sape2 yang dislike entry ini,but if you get what i'm trying to say, aku x kutuk langsung NAJWA LATIFF. ok? 








p/s : it's not that i'm sad, it's just that picture ni cam awesome. so,aku letak la sini.hahah :P

No comments:

Post a Comment