Friday, November 25, 2011

saya sayang awak semua ( tribute untuk "kesayangan saya" ) (1)

salam.

hai.

kenapa tiba2 je ade entri ni?

sebab saya rindu sangat pada BESTIES2 saya yang dah jauh dari mata, tapi masih dekat di hati :)

kenapa lagi?

sebab diorang semua dah tak dekat dengan saya. kami semua dah berjauhan. takde dah masa2 "kegilaan" kami dulu-dulu. saya rindu waktu itu :')

kenapa saya rindu?

sebab masa-masa kami semua ada sama-sama dulu, gelak ketawa sama-sama, sedih sama-sama, semua dah tak ada. yang ada hanya kenangan. dan saya harap semua "kesayangan" saya tak lupa semua itu...

ape yang saya nak buat?

saya nak bagitahu semua " kesayangan " saya, yang saya sayang diorang semua ketat-ketat, yang mereka sentiasa ada dalam hati saya, yang saya tak pernah lupakan mereka, yang saya harap walaupun kami semua dah berpisah,saya sayang mereka lagi dan saya harap "PERSAHABATAN" yang kami bina dulu masih kekal dan kukuh seperti dulu.

apa saya buat kalau saya rindu?

saya tengok gambar-gambar kami yang dulu. gambar kami semua sama-sama,gambar yang penuh senyuman... saya ingat balik masa yang kami habiskan masa bersama-sama...

ape saya nak cakap?

emm.. saya nak cakap...

untuk semua " kesayangan " saya, ingat tak masa2 ni?

HAKESYA









masa ni korang semua busy kat padang, saya busy tolong kak aini dengan program karnival kerjaya dia kat dewan utama...tapi malam tu kita sama-sama :)

MINGGU SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG (MSU)





semua orang busy siapkan tulisan tu...










kira huruf (juru audit merangkap ketua AJK)




ingat tak huruf "N" terbalik? "itu seni,diorang ape tau...." ,hahaha :)

semua orang berebut nakkan rama2 tuh...


masa program ni, waktu happy :) kebanyakan kita dapat kumpul sama-sama,walaupun tak semua, tapi seronok juga :) 

lepas banyak aktiviti, program yang kita sama-sama terlibat dengan jabatan, sedar tak sedar, dah dekat penghujung semester...

saya cuma mampu bagi hadiah macam tu je untuk kamu semua, " kenangan "...

PICNIC






"seng,knapa x mandi?"," sejuk bha,aku nda mandi pagi,",hahaha :)

cantik...bila kita nak datang lagi?













eteng hebat tangkap ikan :)

tiba2 ikan kembong datang dari mane tah...

"meh nak tangkap ikan kembong "






dah nak balik....


ingat x mase ni kte duk ushar pasangan tak senonoh dekat ngan tmpat kte lepak tu? :)


em... walaupun tak semua yang ada, kita semua masih lagi bergembira tapi tak lupa pada yang tak dapat ikut sekali... 

kemudian,kita cipta kenangan jauh sikit dari yang lain. tak semua ada masa ni, kalau semua ada, mesti seronok sangat!




(sambung kat entri kedua)

No comments:

Post a Comment