Friday, January 8, 2010

mungkin kah ini....???

salam semua kawan2!!!!

wah...rase hari ni antare hari yang amat pelik yang pernah aku lalui dalam hidup aku....baru jap tdi aku online facebook...aku bukak page kawan aku,zyad hadrami yang skang ni nga blaja kat jordan..rindu gle kat kawan baik aku tuh....dah lame dye x on ym,so dah lame jugak laa aku xdapat nak chat ngan dye...so,nak lepaskan rindu yang sementara ni,aku pon bukak laa page dye...

then aku jumpe lak link kepade senior aku yang lame,salahuddin wan khairuzzaman..ahahaha..aku pon add laa dye..bukak dye punye page,aku jumpe lak link kepade page adik dye,iaitu muadz wan khairuzzaman,salah sorang kawan abang aku yang jugak dulu antare kawan aku jugak laa..so aku pon add laa jugak dye...

nak dijadikan crite,aku tgok kawan yg same dalam page dye ni adelah inas fazrullail ngn ayu khairuddin...aku tergerak hati nak bukak page inas tuh...then aku bukak laa...and tgok picture2 yang ade dalam tuh seme.....betapa bengkak hati ni tuhan je yang tahu..tapi dalam masa yang sama,aku rasa bersyukur sangat kepada ALLAH SUBHANAHUWATAALA sebab menjadikan aku sebagai diri aku sekarang ni....aku rasa berterima kasih sangat kepada tuhan sebab berikan aku pengalaman yang luar biasa yang menjadikan aku manusia yang tabah walaupun aku akan sentiasa berhadapan dan sentiasa melihat perkara yang akan melukakan hati aku setiap kali aku terpandang..,syukur Ya Allah....kerana tak semua manusia yang akan mampu melalui saat yang mana aku telah lalui dan sedang lalui...

sekarang ni aku sedang berkira-kira,apa yang aku perlu aku buat untuk aku teruskan hidup tanpa terus melukakan hati aku bila aku berhadapan atau melihat perkara-perkara tu...

No comments:

Post a Comment