Monday, January 25, 2010

terima seadenye...

salam...dikala aku tengah menulis post ni,aku sedang baring di atas katil kecil ku disamping kertas-kertas yang bersepah sebab tadi aku siapkan assignment english ku ditempat beradu ku ini...sambil itu,aku bermonolog sendirian di dalam hati,"apakah ini salah satu dari dugaan yang tuhan berikan padaku?",aku pun tak mengerti....aku cuba untuk bertenang dikala ini,supaya dapat aku hilangkan tekanan dan sedikit ketakutan yang ada dalam hati ini...

pergh!!!!!!!!!!baler......!!!!!!!!!!!!!!!!!!cam ne aku nak bertenang neh!!!folder gambar2 family yang aku simpan dalam ni hilang semue ko taw x!!!!!!!!!!!!!!nanti kalo mak aku tanye aku nak jawab ape??ha?ha?baler...ni seme keje gile ko taw x!!!!!!!gambar2 raye start tahun 2008,2009,gamba gi PD,gamba gi picnic,gamba bday mummy n daddy,gamba bday ayah ngah,seme gamba family tuh,satu folder hilang!!!baler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ape aku nak buat neh....huhuhuhuhuh.....baler aa wei....aku wase nak nanges da neh.....ade orang tuh palk,aku cte2 pasal folder aku ilang,dye wat kering je..aku nk menyirap pon ade nih...aey3!!!!!!!

No comments:

Post a Comment