Friday, March 25, 2011

birthdays again!


salam guys!

wargh.....currently i am at the lbrary, waiting for some of my friends to come over and study together...

eleh..study lah sangat kalo da jumpe tu,borak lebih ade...muahahahha!!! =)

oiy,kau...hahaha...lupe lak aku nak citer...

semalam aku balik umah, sebab ade dinner kat luar ramai2...

celebrating birthday umi aku, kay (husband ila ),pakcik (jaja's dad) n abang wan @ saffuan a.k.a afdlin shauki...muahahahah!!!

diorang wat makan kat gerai faveret pakcik, kat tanjung selangor... the stall looks very old,but the cooking,hahaha....

SEDAP HINGGA MENJILAT JARI!

semalam macam seafood fiesta! ade udang goreng planta, ketam goreng lada, sayur campur, ayam kampung. ikan jemuduk masak asam pedas...pergh!!! terbaik!!

tuh laa sebab hari ni mate aku cam nak garu dengan garfu jek ase...gatal bohh!!!! aku ni allergic ngan udang actually.....sotong pon same,but x seteruk allergic udang...
( orang yang berkenaan,sila amik perhatian..sekian,terima kasih )

erm, then, kitorang pun ,total 4 family, start stuffing our faces with the delicious food! and tana berjaya disangkal oleh aku lah kan, menambah nasik sampai 2 pinggan...wahahahah!!!

aku xdek lah hentam sangat pon seafood tuh,tapi allergic tuh tetaplah allergic...xdapat nk wat ape lah kan...terima jek lah dengan hati yang terbuka =(

seronok gak lah last nite, but sayangnye xdek momot, and nana...kalo x, mesti lagik havoc jadik nyer...

aku de gak snap a few pics kai camera besor...but x upload lagik lah...pic yang kat bawah tuh,aku bajet2 hot jek snap sendirik kai cam phone and dengan penuh pasaan rendah diri + ngade sikit2 upload kat sini...muahahahah!!!

adeh..bapak lambat budak2 ni sampai..merangkak ke jalan kaki? bukan kuantan - kl..baler...haih!

erm,k lah..ain da smpai..aku nk sambung study nih...
(padehal x start lagik pon..) muahahahah!!!

ok2....

bye2 you all...

nanti kalo de story best2, aku post lagik erk...

daa... =)

( amik nak kau..bapak besar mate...muahahah! )





No comments:

Post a Comment