Wednesday, March 16, 2011

na nun saranghanda chingu!

salam....
hi again to all =)
wargh....it's been long since i last opened up my blogger account nih...
agak touching and sedih bile baca entry blog TerOmpa kL@siK, post " Terima Kasih Sahabat" yang ditulis oleh my best friend yang datangnye dari jauh, Muhammad J Sufri
Bin Jefri, dari Sabah negeri bawah bayu, (negeri bakal mak mertua aku..hahahaha...=P )...
sangat sedih bace entry tuh....tak sangka lak beliau akan mention aku dalam entry dye and even mention aku sebagai best friend dye...bace entry dye tu,hati aku sangat2 tersentuh...just because that little things i've done for them, aku dihargai sampai macam tu sekali...
x pernah lagi laa kawan2 aku wa
t macam tu kat aku,contoh nye macam mentioning my name in their blog entry and such laa...even though other friends tak mention aku dalam blog mereka,but still,aku tahu mereka jugak hargai aku seperti kawan baik aku si JAY ni...
gelak ketawa yang kita share selama ni,bukan untuk jay sorang je,but untuk semua besties aku,such as my dearest yunks, sya,echah,zaty,ain,FIRDAUS=P,luqman,rose,eteng,zhafir,hashim,ery,and those yang aku tak mention kat sini,FOR THE REST OF MY LIFE, I WOULD NEVER FORGET IT..THAT WAS THE
MOST SWEETEST THINGS WE EVER HAD TOGETHER AND I WILL CHERISHED IT AND ALL OF YOU UNTIL MY LAST BREATH...
kawan2,nak2 lagi macam diorang suma ni, yang boleh share susah senang,tempat kite boleh menangis and boleh ajak gelak (memang feveret diorang ni gelak), payah nak cari... oh god...tak reti macam mana nak cerita...kalau boleh aku tunjukkan je macam mana bebunga,gembira,terharu,suka nye hati aku ni bila bersama dengan diorang,dah aku belah dada ni,and akan aku tunjukkan je rupa hati aku ni supaya my dearest friends ni tahu how valueble they a
re to me in my life...
dearest friend,if i could beg you to not to leave me,i would've done it...yes,aku akan buat..merayu supaya korang
tak tinggalkan aku...tak tahu macam mana nak jadi,for 3 years,korang ade dengan aku,aku tengok muka korang,muke, baru bangun tido,muke sedih,muka bengang,muka happy,semua muka dah aku tengok...macam mana ni kalau korang takde?
kalau boleh aku hentikan masa ni,supaya korang takkan pergi,supaya korang sentiasa akan ada dengan aku,akan aku bu
at...tapi perbuatan macam tu hanya menampakkan aku ni orang yang pentingkan diri sendiri...yes,kite dah besar,dah tiba masa kita ada haluan hidup sendiri,sampai bila lah korang nak tengok aku yang ntah hape2,yang pretty ugly ni,mesti korang bosan kan?but aku takkan bosan dengan korang....and then,korang pun ade family jugak yang rindukan korang,yang perlukan korang,your mum and dad,your siblings,cousins,nieces and nephews,and all of them that you love out there...
BUT PLEASE KNOW MY FRIEND,EVEN THOUGH HOW FAR LIFE HAVE TAKEN US,STILL, DEEP DOWN IN MY HEART, I LOVE YOU GUYS SO MUCH...

1) to jay sufri
jangan lupa janji ko,aku tuntut bila tiba hari wedding aku...ko akan jadik my wedding photographer...free kan?hahaha=P
2) to my yunks,echah,sya,zaty,ain...
my wedding day nanti,you all jadik flower gi
rl kay?bawak ur partner or hubby..kalau tak pun,pinjamkan aku anak2 mike jadik flower girl aku..hihihi
3) to dearest besties yang lain..
wedding day aku nanti,korang kne wat persembahan..nyanyi lgu aizat...hahahaha...=P
4) to all of you dearest best
ies
this is hard to say,but please...take care of
yourself when we're far away...i'm gonna miss you so much...send my regards to your parents and family...guys,if only you knew how i loved you all so much,just like i loved my family...i can't afford to lose you guys..so please,hope you will be with me till the end,friendship forever...(oh god..nanges lak cakap nih..huhuhuh)NA NUN SARANGHANDA CHINGU!
NA NUN SARANGHANDA!!






2 comments:

  1. semoga ini akan menjadi sebagai kenangan yang paling indah, dan semoga dapat dikekalkan persahabtan dirantara yang brpnjagan...

    ReplyDelete