Tuesday, March 22, 2011

the final battle is about to begin...

salam...

hi guys =)

erm...right now,i'm the middle of STUDY WEEK...

which means this week there will be no classes,and i will have to study for my exams next week...

and to be frank, i am not doing it...=P

hahaha...xtaw laa nape...

everytime study week je,mesti aku ni malas nak study...

aktiviti aku ni cuma bukak Facebook,main game,tido,makan,tido lagi,basuh baju,makan,tido lagi,makan lagi,tengok movie,tido,makan lagi...

tu jek lah aktiviti aku...hihihi =P

erm...da sem last dah ni,tapi tahap kemalasan aku masih same macam sem2 dulu jugak...

haih,pika2...bile laa ko nak berubah ni pika....

adey laa...=(

tahun ni da umur 21,perangai still macam mase skolah lagi...

erm...sebenarnye bukan xnak study,tapi distraction banyak sangat laa...(alasan..hahahah)

duk kat bilik ni,adoyai,katil tu cam berhantu lak...tak boleh tengok aku duk kat meja study....macam memanggil2 jek suruh aku landing atas dye...muahahahahah!!!

lagipun banyak lagi game dalam lappy ni yang aku tak habis lagi nak explore...

semua ni dugaan betul...hadeh!

"uiy pika,xleh macam ni...kene study...subjek first tu ulum quran...nak mampos ke kalo x start menghafal...?"
(monolog dengan diri sendiri)

erm..pesanan penaja kepada all my best friends that i love soo much, jangan tiru macam saya...hahaha...

sila study,kite dah last sem..sampai bila nak main2 nih...
(cakap orang,diri sendiri tah pape)

uiy...sedih lak bila teringat dah nak habis ni...lepas final exam ni,semua akan bawa diri,ikut haluan masing-masing...

hope our friendship last forever....

love you so much guys!!!
sobb...sobb...=(

erm..pesanan seorag sahabat kepada sahabat2 yang disayangi...

guys, i love you so much...let us all do our best in this FINAL BATTLE our lives here in KIPSAS...
I wish that we will all had our best times together in this last battle together...
and let us give our best towards this battle...
for do or die,i love you all so much =)






No comments:

Post a Comment