Friday, May 25, 2012

hey,you!

salam.

hai lagi.

ape jadah lak sampai dua entri satu hari?

hahaha... xdak keje  laen.

sebenaqnya (eh? cakap kedah? ), jadi tetibe menulis entri ni, adelah sebab nak menyatakan dan meluahkan kerinduan yang teramat terhadap insan-insan yang bergelar kawan baik :)

hehehe....

siapekah mereke? oh,ramai.

tapi yang paling dekat dihati dan bila ketiadaannya disisi amat dirasai adelah mereka-mereka yang dibawah ini :)


ini name dye ain :) dye skang kat mesir.


ini ain,sya, n izzati. besties saye sampai skang :) i miss you three so much :)



ini.haha. budak sengal.
dari kiri : zuhairi,jay,saya,aseng,firdaus.
zuhairi dengan jay sekarang kat medan,indonesia.
aseng di sabah,kerja.
firdaus di utara malaysia,kerja.

semua yang dalam gambar kat atas ni,saya rindui sekarang. semua ni best friend saya :)

saya doakan walau dimana pun anda berada,semoga berada dalam keadaan yang tiptop dan terpelihara dari sebarang perkara yang tidak baik. 

jaga diri ok.

jaga makan.

ade ape-ape hal,jangan lupa bagitahu.

3 ayat di atas adelah ayat pesanan stended kepada besties saya. dan ia akan kekal begitu :)

sayang anda semua :)



No comments:

Post a Comment