Tuesday, May 22, 2012

sarang bi :)

okeh :)

ini bukan movie,tapi! drama korea.

kihkihkih..annoyed tak? hahaha... hader aku kesah? sape suh tak minat k-pop?



ok.jujur.

lelaki ini antara sebab mengapa saya beriya2 follow drama " SARANG BI "  or known as " LOVE RAIN ". 

his heroin pulak adalah YOONA SNSD.

now.

saat untuk berlaku jujur.

dalam banyak2 cite korea, cite ni paling berjaya la wat aku menitiskan air mata,x banyak,sikit je.

tapi.

itu bermaksud aku ni masih de pasaan lagi laa kan?

sebab all this while,after all that happened in the past, aku dapati aku ade satu masalah.

AKU DAH TAK BOLEH NAK MENANGIS KALAU ISUNYA LELAKI YANG AKU SAYANG.
paling2 sakit pun,aku sakit hati,and aku buat mende lain,macam layan pasaan,dengar lagu jiwang,tido. nangis? 

IMPOSSIBLE.

ok2.berbalik pada tujuan asal entri ini ditulis.

LOVE RAIN ni ade 20 episode, dan ketika artikel ni ditulis, dekat dramacrazy.net pun baru sampai episode 16 yg dah ade subtitle. dekat korea mggu depan dah episode 18.

kire cepat jugak laa kan...boleh laa tahan...

cerita cinta 2 zaman.

zaman 70-an.

episod cinta tak kesampaian kerana banyak sangat halangan antara In-Ha dan YoonHee, hingga mereka akhirnya bawa haluan masing2,walau apa pun terjadi, cinta itu masih kukuh dalam hati.

zaman sekarang. 

Joon,jurukamera dengan wajah yang ohsem dan berpengaruh sebab mak dia ada syarikat besar.

Hana, seorang gadis kecik molek yg sgt suka tumbuh2an. selalu tolong ibunya jadi gardener.

berbeza personaliti, dari pergaduhan demi pergaduhan,akhirnya hati Joon yang tak percayakan cinta, dicairkan oleh Hana.

kisah cinta In-Ha dan YoonHee bertaut kembali.tapi macam mana dengan Joon dan Hana? ape yang menjadi  penghalang hubungan cinta mereka?

hahaha....

 itu orang panggil rahsia.

nak tahu,tengok sniri,

kihkihkih :P

selamat menonton :)



2 comments: