Tuesday, October 27, 2009

pening2 lalat...

salam all....

phew.....da lame tak update blog nih...

huhuhu...sorry yep...pretty busy lately...

hurm...skang ni da third day of study week,tpi aku study ke??

hahaha...no komen laa bout dat...

ku pikir laa sendiri...

hehehe....

em...payah btol ku nak pokes study neh...

ade jep halangan-halangan yang tak dapat dielakkan dan yang dapat dielakkan...tapi halangan yang dapat dielakkan tu sebenarnye memang dapat dielakkan,tapi aku pulak yang tak dapat nak elak...

hehehe....lagha(lalai) btol aku neh...

hurm...about final exam week,aku ade 7 paper...

first week tuh memang packed gler jadual...everyday ade paper...semak laa otak ku yang da sedia ade semak nih....

seb baek second week tuh just ade 2 paper and selang sehari...

phew..then hari rabu tu last paper...

khamis balik and start pulak cuti sem....

wah!!!sronok glew you!!!

hahaha......

tapi.........................................

ade something yang aku kene buat...

da lame gler postponed nih...

hurm....

tertekannye laaa!!!!!!!!!!!!!!!

ingatkan nak pegi holiday mane2,gi jalan ke....

tapi duet lak tadek...

hadooyai...

what to do laa wif my self nih....

ades laa...

No comments:

Post a Comment