Sunday, September 13, 2009

nAk BuAt MaCaM mAnE lAa NiE....

salam all...hehehe...maaf laa ganggu...nak sambung hobi baru ni,beleter kat dalam blog...

hahaha...ade aku kesah???

hurm...pejam celik pejam celik, 30 hari berpuase di bulan ramadhan ni dah pun nak sampai ke hujung nye...cepat betul mase berlalu...tanda-tanda kiamat dah dekat ni...

puasa sebulan seolah tak rasa macam sebulan...apekan lagi belajar kat kolej ni...tup tup,da tinggal lebih kurang sebulan mase yang tinggal sebelum sampai hari yang agak menggerunkan,iaitu bermulanya minggu FINAL EXAM yang amat digeruni segelintir pelajar kat sini..ade jugak yang tak gerun,sebab bile die masuk je dalam dewan,bukak kertas soalan,tak tahu nak jawab ape,TIDO TIME laa untuk die selame tiga jam dalam dewan utama kolej yang agak sejuk seperti kat kutub utara sebab campur ngan cuak tak ingat ape yang dibace kat luar dewan tadi...untuk golongan student yang gerun menghadapi minggu FINAL EXAM ni pulak,nak melangkah masuk ke dalam dewan utama kolej tu pun ibarat nak masuk dalam mulut buaya..kira macam tahap ketakutan yang agak melampau laa tu...mane laa tak takut,dah banyak yang dibace,mintak-mintak jangan laa terlupe lak,jangan laa dibuat nye kepale jadik blank,payah laaa kalo jadik cam tuh...nanges laa nak jawab soalan-soalan tu...and then takut mase tak cukup nak jawab soalan sebab banyak sangat idea yang timbul dalam kepale...maklomlah,banyak membace laa katekan...(sorry to say,but to be honest,aku ni jenis yang bace buku and then maen game je banyak...hehehehhe)...

tu laa die sedikit sebanyak gelagat student-studenttime minggu FINAL EXAM menjengah dengan cara yang agak extreme laa tahap horror dye tuh...sape yang tak takut minggu tuh,memang hati kering tahap kemarau kat afrika laa wa cakap lu...jiwa kosong punye orang...mesti die hidup berpegang kepade satu tagline yang agak femes bagi aku,iaitu "ADE AKU KESAH?"....ape-ape pun,aku harap sangat semua kawan-kawan aku dapat mengharungi final exam dengan cemerlang,gemilang,dan terbilang...(cam tak pecaye lak aku berkate-kate seperti ini...?)..semoga korang semua sukses selalu di dunia dan di akhirat...all the best to you guys and girl out there...erm...rasenye dat's all for now laa...agak blur sebenanye ni,sebab tak penah wase ngantuk macam ni...tengah terawih tadi pun boleh kate solat+tido...teruk sangat wasenye ngantuk malam ni...padehal awal lagi ni...standard aku tido pukul doblas laa paling lewat pun...em,dah laa..kalo sambung lagi karang rase nye makin melarat laa aku membebel nih...

PESANAN PENAJA :
kepada saudari yang bernama SITI HAJAR BINTI BAHAROM dan NOR DIANA BINTI MOHD ARIFFIN,tolong rojer aku bile korang nak keluar k...korang berdue ni kene belanje aku makan sepatot nye..sebarang bantahan daripade pihak korang berdue,sile buzz aku kat YM...
p/s: bile free korang neh??kate nak gi tengok movie??adooyai....

No comments:

Post a Comment