Friday, September 11, 2009

rayer da dekat!!!!




hullo peeps!!! it's me again..the one and only me laa kan...who else can be like me,i'm da coolest girl ever...hehehehhe...i think so laa...i dont know what u think but,who cares...




erm..the aidilfitri is closer,but still nothing extra ordinary happens like when we're still kids...new clothes,new shoes,everything's new...and the most important thing is...MONEY,MONEY,MONEY...hahahah...btol x??time kecik-kecik dulu tu jep laa yang dipikirkan time raye dah dekat..bape hengget agaknyer dapat rayer time nih..."hahaha..aku nak beli kfc,aku nak beli cadbury,aku nak beli din dang,aku nak beli jojo(jojo datang lagi...hahahahah!!!),aku nak beli eskrem,aku nak beli tu,aku nak beli ni,semua aku nak beli...aku kan kaye!!!" tu laa dye monolog dalam kepale time aku kecik-kecik dulu..sanggup woo jalan kaki daripade umah nenek aku tu,redah semak samun ikot shortcut nak gi ke bandar,semate-mate nak buang duet lepak-lepak makan kat kfc ngan sepupu-sepupu yang kepale otaknye agak tingtong sepeti aku jugak...




waaa....how i miss those sweet times..but now..aku rase makin da besa panjang neh,makin kurang syiok raye nye...raye pon bukan dapat gather ramai-ramai cam dulu,sepupu-sepupu,sedare-sedare semua nye dah ade life sendiri..ade yang da keje and x dapat balik raye..ade jugak yang dah kawen,dah ade husband ade wife baru semepene hari raye..anak-anak sedare pon makin lame makin betambah...makin lame,makin berubah rasenye pasaan nak raye tuh..rase cam da makin tue ,makin kurang dapat duet raye..(tu yang x best tuh...kedekot btol mereka-mereka nih...=( )...sometimes baju raye pon x dapat macam mase kecik-kecik dulu..kalo dulu baju raye ade sampai 3 4 pasang baju raye (maksimum da laa jumlah tu bagi aku...) ,skang nih pakai baju recycle..untung-untung pon dapat baju kurung jep spasang..tuh pon naseb baek laa aku de savings sendirik,dapat le beli baju raye baru satu lagi...




skang pon jaja (miss tembam "LV" MyVi ku) da jaoh da daripade pandangan mate aku di UPM serdang sane nun..huhuhuhu...diana lak sebok ngan study last sem dye...ila ngan kejenye di jerantut..geng nak shopping pon tadek nih..camne ku nak shopping raye ni!!!!adooyai.....peneng nyer....!!!ape pon..i really miss you guys@girls so much!!!
kepade semue yang sudi melawat blog aku ni dan membace serta mengKOMEN kat setiap post aku nih,aku ucapkan jutaan time kasih to all of you...(cewaahh...macam ucapan ape penutop majlis pulak daa...)anyway,aku nak ucapkan selamat hari raye kat u all semua,but before that,selamat laa menjalani ibadah puase yang masih berbaki a few days je lagi nih...kepade jaja dan diana yang dah banyak tinggal puase awal-awal bulan ari tu,sile laa besiap sedia mengganti puase anda ye...hahahahha!!opps..kantoi suda...
maybe that's all for now..if there's anything that u guys want to ask,say,or anything laa..dont be shy,just left ur comments..well,so long and see u later...dadaaaa!!!!mmuaahhhhh!!


1 comment:

  1. siot r..cakap aku tinggal poser
    ko xtinggal poser ker weyhh..ahahaha..weyh..bosAN R..DUET RAYER XSAMPAI SEPLOH ENGGET NI..APO MACAM NIYH..ADOI

    ReplyDelete